Weg uit Bangkok, op naar het noorden...

25 juli 2010 - Bangkok, Thailand

Nog een snel berichtje, waarschijnlijk het laatste voor de komende 3 weken... We gaan niet zoals eerder gepland naar Maleisië en Singapore, maar hebben besloten naar het noorden te trekken op zoek naar olifanten, tempels en misschien een paar dagen boeddhistisch leven... We nemen zo weinig mogelijk bagage mee en laten dus ook onze laptop in een kluis in Bangkok... Een volgend bericht over wat we in het noorden uitspookten, komt er dus aan binnen een drietal weken! Tot dan!!!!

1. Dhaenens Fabienne:
    25 juli 2010
    Een goede, veilige tocht nr het Noorden en tot binnen een drietal weken !Groetjes !!! We duimen dat alles goed mag verlopen, een avontuur tegemoet !!! Vanwege Anneke en hr mama.
  2. Nonkel Claude:
    We volgen alles op de voet vanuit de far-west Ledegem. Stel dat zeer goed en tot binnen 3 weken!
    Vele groetjes, bye
  3. Nadine Tydtgat:
    25 juli 2010
    Amuzeer jullie hé! Stel het goed en tot binnen 3 weken, groetjes!!
  4. Mieke:
    2 augustus 2010
    Helaba,

Wij zijn juist terug uit Frankrijk met de tent en nu kan ik jullie avonturen beginnen volgen... Ha Chang Mai, een van mijn favorieten in Thailand, toffe rit met de trein naar het noorden... ik herinner mij dat gek restaurantje of bar op die trein, echt heel grappig...
    En dan Chang Mai zelf. Ik vond da wel een leuk stad. Ik was vooral blij dat ik uit het drukke Bangkok weg was...
    Veel plezier daar en ik ben benieuwd naar jullie verhalen...
    dikke zoen Mieke
  5. Benny Persyn:
    3 augustus 2010
    Hoi Seppe en Sien,

Hoop dat jullie de time of your life beleven en voor de Seppe, hopelijks wa sprongskes daar é...

Grtjs and keep posted

Benny
  6. Naomi De Hert:
    6 augustus 2010
    Hi!
    Glad to hear that you made it overseas safely and are enjoying the first part of your journey.
    This is a cracking blog, I'll definitely be following your travels.